.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۷ درصد ابلاغ ها‌ی قضایی مازندران الکترونیکی انجام شد
۹۷ درصد ابلاغ‌های قضایی در مازندران در شش ماه گذشته الکترونیک انجام شد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به شاخص‌های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی ازشاخص‌های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست وگفت: ۹۷ درصد ابلاغ‌ها دراستان با توجه به گستردگی حوزه‌های قضایی در شش ماه گذشته الکترونیک انجام شد.

او افزود: کاهش هزینه‌ها و رعایت حریم افراد، کاهش اتلاف وقت و استفاده کمتر از نیروی انسانی از مزایای ابلاغ الکترونیک است.

حجت الاسلام اکبری گفت: با ابلاغ الکترونیک، اصحاب پرونده در سریع‌ترین زمان می‌توانند نتیجه دادرسی را روی سامانه و تلفن همراه دریافت نمایند.

او افزود: از تعداد ۲ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۷۳۸ ابلاغ صادره ۲ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۲۶۰ ابلاغ الکترونیک ۵۶ هزار و ۹۳۱ ابلاغ نیمه الکترونیک و ۷۸۰ ابلاغ بصورت سنتی بوده همچنین ۱۷ هزار و ۶۷۷ آگهی هم الکترونیک انجام شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه همچنین با اشاره به سامانه نوبت دهی قضایی، گفت: این سامانه جهت اخذ نوبت برای مراجعه به شعب و واحد‌های متمرکز اجرای احکام دادگستری در سراسر استان راه اندازی شده است و در شش ماه گذشته ۳۳۱ هزار و ۴۳۴ مورد نوبت دهی دراستان الکترونیکی انجام گرفت.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.324 seconds.